ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΤΑ 40‏



Ενα πολύ παλιό και πολύ αγάπημένο άρθρο για τους καινούριους φίλους!!!
Χθές είχα μία γυναικοσυζήτηση με τις φίλες μου, είπαμε πολλά και η κουβέντα κατέληξε στο botox και στην τεχνολογία της μεταμφίεσης που τη λέω εγώ. Μου λένε πάμε να κάνουμε ένα μποτοξάκι; το λένε έτσι για να το εξευμενίζουνε. Οχι λέω εγώ δεν πάω πουθενά τι λέτε να γίνει η μούρη μου σα μάσκα και να δώσω στο σώμα μου τόσα τοξικά; όχι δεν πάω πουθενά. Είχα τα επιχειρήματα μου και κείνες τα δικά τους.
Δεν θα φαίνεσαι συνομήλικη μας μου λένε, δεν πειράζει λέω να με συστήνετε σαν θειά σας. Γελάσαμε πάρα πολύ. Οταν γύρισα σπίτι σκεφτόμουν τι έχει γίνει με όλο αυτό; Βγήκε και ένας γιατρός στην τηλεόραση και είπε ότι για προληπτικούς λόγους καλό είναι να ξεκινάνε botox από τα 20. Νομίζω ότι καλο θα ήταν από το μαιευτήριο να το ξεκινάνε, γιατί όταν μπορείς να μοιάζεις στα δέκα σου τριών γιατί να μην το εκμεταλευτείς αυτό; Και με τις πλαστικές άλλο πάλι, μας στη βάζουνε να τη δεις live, την πρώτη φορά ζαλίζεσαι θέλεις να πέσεις κάτω, αλλά σιγά σιγά το συνηθίζεις και είτε βλέπεις την κυρία Σούλα που έχει το χρυσό ψαλίδι να κόβει το παντελόνι του κυρ Παντελή του γείτονα και να ράβει το στρίφωμα είτε τη μουρίτσα της κυρίας που με την ίδια απλότητα κόβει και ράβει ο δόκτωρ το ίδιο νοιώθεις. Και εκεί είναι τώρα το σημαντικό , στη συνήθεια . Ξέρω μια κούκλα , πρώην κούκλα , που εθίστηκε στις πλαστικές και με αυτά και με κείνα μοιάζει τώρα με τη Donatella Vercase που κι αυτή με τη σειρά της μοιάζει με το Mickey Rourke που κι αυτός είναι ίδιος με το Φλωρινιώτη που κι αυτός μοιάζει με …… και όλο αυτό είναι σαν το παραμύθι δίχως τέλος. Σαν ρέπλικες στις ταινίες επηστημονικές φαντασίας κοντεύουμε να γίνουμε αλλά η αλήθεια είναι διαχρονική οι άντρες αγαπούν τις γυναίκες που αγαπούν τον εαυτό τους και θαυμάζουν αυτές που τους αρέσει ο εαυτός τους όπως είναι.

http://myorama.wordpress.com/2011/07/29/%CE%B3%CF%85%CE%BD%CE%B1%CE%AF%CE%BA%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%B1-40-3/

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 blogger-facebook:

Δημοσίευση σχολίου