Ο ΤΕΛΕΙΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ - ΤΟ ΠΑΡΕΞΗΓΗΜΕΝΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΗΣ ΠΕΝΤΑΛΦΑ


Ξέρουμε ότι ο άνθρωπος έχει πέντε κέντρα

το διανοητικό , το
συναισθηματικό , το κινητικό , το ενστικτώδες και το σεξουαλικό . Η
υπερβολική ανάπτυξη οποιυδήποτε κέντρου σε βάρος των άλλων δημιουργεί
...έναν πολύ μονομερή τύπο ανθρώπου ,ανίκανου......
να αναπτυχθεί περισσότερο .Αλλά αν ο άνθρωπος εναρμονίσει τα
πέντε κέντρα μέσα του , τότε κλειδώνει το πεντάγραμμο μέσα του και
γίνεται ο τελειωμένος τύπος του φυσικώς τέλειου ανθρώπου .Η
πλήρης και κανονική λειτουργία των πέντε κέντρων τα ενώνει με τα ανώτερα
κέντρα , τα οποία εισάγουν την αρχή που λείπει και συνδέουν τον άνθρωπο
άμεσα και μόνιμα με την αντικειμενική συνειδητότητα και την
αντικειμενική γνώση .

 

 Ο τέλειος άνθρωπος και τo παρεξηγημένο σύμβολο της πεντάλφα

Για τους αρχαίους Έλληνες , ο αριθμός 5 ήταν ιδιαίτερα σημαντικός . Το 5 περιλαμβάνει τις αρχέτυπες μορφές όλων των αριθμών ¨….


Το 2 που είναι ο πρώτος άρτιος και το 3 που είναι ο πρ ...
ώτος περιττός . Για αυτόν τον λόγο ο Πυθαγόρας αποκαλούσε την πεντάδα γάμο , αφου είναι η ενωση του αρσενικου και του θηλυκού.

Είναι ο αριθμος του έρωτα …..

Πέντε ιδιότητες απέδιδαν επίσης στον Απόλλωνα σαν θεό του φωτός

Αυτές οι ιδιότητες είναι η εξής

Παντοδυναμία , παντογνωσία , παντού παρουσία , ενότητα και αιωνιότητα .

Σας θυμίζει κάτι αυτό ?

Είδατε όλα από εμάς τα έκλεψαν οι ιερόσυλοι ..

Τέλος πάντων αυτό είναι μια άλλη ιστορία που δεν θα την αναφέρω εδώ . Λοιπών συνεχίζω την ανάλυση μου ….

Πέντε ήταν οι τότε γνωστοί πλανήτες (εξαιρώντας βεβαία των ήλιο και την Σελήνη )

Δηλαδή ο Έρμης , Αφροδίτη , Άρης , Δίας και Κρόνος αλλά και τα στοιχεία του κόσμου 5 ήταν . Δηλαδή η φωτιά , γη , νερό , αέρας και αιθέρας .

Κατά την ταπεινή μου άποψη εξαιτίας αυτής της κοσμικής πεντάδας αυτή η μαγευτική Θεά που λέγεται Φύση επειδή γούσταρε και είχε κέφια έπλασε των άνθρωπο κατά αντιστοιχία και του έδωσε πέντε δάχτυλα σε κάθε άκρο και πέντε σπλάχνα πολύτιμα στων άνθρωπο και αυτά είναι τα νεφρά , ο πνεύμονας , το ήπαρ , η σπλήνα και η καρδιά . Επίσης η θεά αυτή που λέγεται Φύση επειδή είχε κέφια μας έδωσε και πέντε ορατά άκρα τρομάρα μας δηλαδή δυο χεριά , δύο ποδιά και ένα κεφαλάκι για να περνούμε σωστές αποφάσεις ..

Οι Πυθαγόρειοι γύρω στα 400 π.Χ. συνόδευαν πάντα τις επιστολές με την σφραγίδα ενός πενταγράμμου που ολόγυρα του υπήρχε γραμμένη η λέξη ΥΓΕΙΑ . Επειδή το ιερό αυτό σύμβολο έγινε δημοφιλές πολύ σύντομα μετατράπηκε σε φυλαχτό και ονομαστικέ πενταλαφα διότι παρουσιάζει το γράμμα Α σε πέντε διαφορετικές κλίσεις ,

Τυχαίο ??

Δεν νομίζω φίλοι μου ….

Η πεντάκτινος σαν σύμβολο του τελείου ανθρώπου , της ολοκληρωμένης προσωπικότητας αλλά και του ανθρώπου μικρόκοσμου θα εμφανιστεί σε ποικίλα συγγράμματα της απόκρυφης φιλολογίας .

Έτσι το σύμβολο αυτό το βρίσκουμε διπλά στην υπογραφή του μαθηματικού και προστάτη των Ροδόσταυρων Robert Moray (17 ος αιώνας ) , στις πέντε άκρες του οποίου υπάρχουν τα γράμματα Α (γάπα) , Γ(νώθι) , Α(νέχω) , Π(ιστεύει) και Α(πέχω ) .

Έγινε τόσο δημοφιλές το σύμβολο αυτό που ο Giordano Bruno το 1591 τοποθετεί μέσα στην πεντάκτινο ένα ανθρώπινο σώμα με τα άκρα του ανοιχτά .

Νομίζετε ότι είναι τυχαίο ?

Δεν νομίζω …

Και αυτό γιατί η εικόνα αυτή είναι επηρεασμένη από μια εικονογράφηση που είχε κάνει κάποιος εν ονόματα Cornelius Agrippa ,

Η εικονογράφηση αυτή ονομάζετε De Occulta Philosophia (1531)

Εδώ ο Cornelius Agrippa ενώνει τα πέντε ανθρώπινα άκρα και σχηματίζει ένα τέλειο πεντάγραμμο σχεδιασμένο μέσα σε ένα κύκλο …

Το σύμβολο αυτό είναι το σύμβολο τις απόλυτης αρμονίας και απεικονίζει με τον καλύτερο τρόπο την παγκόσμια γλωσσά των μαθηματικών και την σχέση του μακρόκοσμου με το μικρόκοσμο , του άβατου κόσμου των ιδεών με τον υλικό υποσελήνιο κόσμο μας . Στο κέντρο όλων αυτόν και ενσάρκωση αυτού του δεσμού είναι ο ιδιος ο άνθρωπος , ο οποίος με την δομή αλλά και τις αισθήσεις του σχηματίζει την αρμονική πεντάδα.. .

Θα αναρωτηθείτε όμως πως είναι δυνατών αυτό το αρχαίο ιερό σύμβολο να αναπαριστά κάτι το δυσάρεστο και το δυσαρμονικό ….

Φαίνεται ότι ο συσχετισμός τις πεντλαφα με το κακο πραγματοποιήθηκε σταδιακά και ασφαλώς τους νεότερους χρόνους , καθώς καμιά αναπαράσταση ανεστραμμένου πενταγράμμου δεν φαίνεται πως συνοδευόταν από οποιαδήποτε αρνητικά συναισθήματα !

Το γεγονός αυτό το καταλαβενουμε από αρχαιολογικά ευρήματα , όπως ορισμένα θρακικά νομίσματα του 4ου αιώνα π.Χ . που απεικονίζουν ανάποδες πενταλφες .

Σε σφραγίδα τυπογραφείου στην Βενετιά του 1530 απεικονίζεται μια αντεσταμμένη πεντάκτινος που περιβάλετε από την λέξη ΥΓΕΙΑ αλλά και την επιγραφή Symbolum Sanitatis που σημαίνει Σύμβολο Υγείας .

Φαίνεται πως μέχρι το 16ο αιώνα η πεντάκτινος δεν σχετιζόταν με την αρνητική μαγεία , αφού το εν λόγω σύμβολο αναπαριστούσε την τελειότητα …

Μοναχά σε καποια συγγράμματα του Bruno Σχετικά με την Μονάδα διακρίνουμε το σχεδιο ενός ανθρώπου που μέσα σε ένα πενταγγραμο (με τη μια κορυφή να κοιτά επάνω ) έχει την πλάτη του στραμμενη προς εμάς . Ο φιλόσοφος σχολιάζει

<< Επειδή η μορφή του ανθρώπου είναι περιορισμένη από πέντε εξωτερικά σημεία , η άνανδρη φυλή των μαύρων μάγων πραγματοποιούν επιτυχημένα ξόρκια διαμέσου του πενταγράμμου >>.

Επηρεασμένος από τα χριστιανικά του κατάλοιπα υποστηρίζει ότι ο άνθρωπος που απεικονίζεται στο συγκεκριμένο σύμβολο είναι ο έκπτωτος Αδάμ , το θνητό εκείνο πλάσμα , το οποίο , ακολουθώντας ολόκληρη την κτίση στην πτώση της , όχι μονό κατέχει πέντε ενεργοποιημένες αισθήσεις , αλλά βρίσκετε εξωρηστος από των παράδεισο . Η αντιστροφή του πενταγράμμου λοιπόν μαρτυρά την αντιστροφή της φύσης του ανθρώπου και έτσι σαφώς σχετίζεται με την εωσφορική τάση προς την αποστροφή του θειου Λόγου .

Συλλογισμοί όπως ο παραπάνω με χριστιανικά κατάλοιπα σαν αυτό οδήγησαν τους αποκρυφιστες του 19ου αιώνα να ερμηνεύσουν την ανεστραμμένη πενταλφα σαν σύμβολο του κακού , μπολιάζοντας μάλιστα μέσα στο σχήμα το πρόσωπο ενός τράγου , σχηματίζοντας την αποκρουστική και αποτρόπαια σφραγίδα του Διαβόλου – Μπαφομετ –Λεβιαθαν , την οποία και υιοθέτησε επίσημα ως σύμβολο της η Εκκλησιά του Σατανά του Antor Szandor LaVey μόλις το 1969 .

Μέσα σε αυτό το ανόητο κλίμα θανατολαγνειας και παράδοξης δεισιδαιμονίας , η πενταλφα θα ταυτιστεί απόλυτα με των κόσμο της μαγείας , ενώ τα συγγραφικά έργα του Λεβί αλλά και άλλων θα ενισχύσουν την ιδέα πως η ανεστραμμένη πεντακτινος αναπαριστά τα κέρατα του Διαβόλου , τον επαναστάτη και καταστροφεα της τάξης .

Η πεντάλφα συνεπώς είναι μια διαφορετική πεντάκτινος , απαλλαγμένη από την μαύρη φιλολογία του σκοτεινού ρομαντισμού των Γάλλων συγραφεων , περισσότερο αγνη και σύμφωνη με τις αρχες του σεβαστού Τάγματος του Ρόδου και του Σταυρού . Ίσως για τους περισσοτέρους από σας μέχρι και σήμερα . το σύμβολο του πεντακτινου να αναπαριστά το σημάδι του Κακού , στην πραγματικότητα όμως αποτελεί το ορεοτερο σημαδη της ενότητας και της προστασίας από τα μαγεία …..


Δημήτρης Μαχαίρας

ΠΗΓΗ

Πηγή

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 blogger-facebook:

Δημοσίευση σχολίου