TO ΧΑΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ

Chaos 1
Ο ΔΙΦΥΗΣ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΣ ΕΡΩΣ
Από τον ωραίο , φτερωτό ,  περιπόθυτον  και γλυκύ  Έρωτα των προγόνων μας φθάσαμε σήμερον    στον  αποστεωμένο και ανέραστο γέροντα , τον «άγιο Βαλεντίνο» των Καθολικών, προστάτη των ερωτευμένων.  Τι σχέση έχει ο «άγιος»   αυτός  με τον Έρωτα ;  Όση σχέση έχει η Ιερά Εξέταση με τον Ελληνικό Πολιτισμό.  Για τους Έλληνες υπάρχουν δύο Έρωτες,  ο Συμπαντικός ή Ουράνιος και ο Επίγειος Έρωτας.
Ο  πρώτος Έρως  είναι  υιός του Χάους και της Γης, ο δεύτερος  είναι του Ερμού και της Αφροδίτης, ή του Άρεως και της Αφροδίτης. Ο πρώτος είναι αυτός που  δημιουργεί τις ενώσεις(ύλης και ενέργειας) και  κρατάει σε συνοχή το Σύμπαν, ενώ ο δεύτερος, ο γήινος και ανθρώπινος,  γεννάει τη ζωή . Ο αρρωστημένος και καθυστερημένος εγκέφαλος των Ιουδαιοχριστιανών αντέστρεψε την έννοια του φυσιολογικού, του υγιούς και του καλού Έρωτα σε αμαρτία , ενοχή   και κακό . Δαιμονοποίησε το ανθρώπινο σώμα και έβαλε την  αιδώ και την αμαρτία στα  σκέλη  των ανθρώπων. Παράλληλα, δαιμονοποίησε και την ερωτική πράξη.  Όπου όμως κι αν κοιτάξουμε στη φύση θα δούμε   την αγαθοποιό ερωτική πράξη σαν την κορυφαία λειτουργία των πάντων.
Chaos 1Χωρίς τον Συμπαντικό Έρωτα δεν θα είχε  γονιμοποιηθεί το σωμάτιο(ωάριο) της Ήρας από την ακτίνα ενεργείας (σπερματοζωάριο) του Διός.  Η δύναμη  που τους ένωσε ήτο ο Συμπαντικός Έρως,  τον οποίον είχαν ανακαλύψει οι πρόγονοι μας πολύ πριν τον ανακαλύψουν οι σύγχρονοι επιστήμονες με τα όργανα. Είναι η ελκτική δύναμη που φέρνει κοντά και ενώνει τα αντίθετα . Γι' αυτό ο Συμπαντικός Έρως-όπως άλλωστε και ο γήινος-διαπερνά ολόκληρο τον Κόσμο σαν βασική του ουσία και δύναμη και αποτελεί την βασική έννοια στην ύπαρξη, αλλά και στην φιλοσοφική σκέψη. Ο Έρως έχει μέσα του  λογική διάταξη , διότι ενώνει εκείνα που μπορούν να ενωθούν(λ. χ το υδρογόνο  με 2 άτομα Οξυγόνου, όχι όμως και με 4)και βρίσκεται μέσα στον  Λόγο της ύλης και της ζωής. Ο ερωτικός δεσμός προκαλεί αίσθημα αγάπης στη φύση και εκδηλώνεται ως ευχαρίστηση εκ της ενώσεως,  ή ως δυστυχία από την  μη ένωση.  Κάθε δε ένωση στην φύση δημιουργεί μια ευχάριστη δόνηση και ηδονή, που είναι έκφραση της αγάπης, ενώ συμβαίνει  δυσάρεστη δόνηση  από την μη ένωση, ή την παρά φύση τοιαύτη.  Οι Έλληνες αγάπησαν τον Έρωτα, διότι είναι διαχρονικός και συμβάλλει στην φιλότητα και ένωση των αντιθέτων, εν αντιθέσει προς την Εριν, που   προξενεί διχόνοια, φιλονεικία και   διάσπαση . Το αντίθετο του Έρωτα είναι ο Αντέρως.
Στον έρωτα και στην αγάπη οφείλεται ό,τι υπάρχει στον Κόσμο, συμπεριλαμβανομένου και του ανθρώπου. Άφιλα και ανέραστα στοιχεία δεν ενώνονται, αλλά κι αν ενωθούν κάτω από πίεση  διαλύονται εύκολα. Οι κοσμικοί λοιπόν νόμοι είναι και συμπαντικοί νόμοι , αλλά επιπροσθέτως είναι και ο Λόγος και η Αιτία  του Διός και της Ήρας, που είναι οι αρχικές Ουσίες του Χαοτικού Σύμπαντος. Επομένως, η διάρκεια ζωής των ενώσεων αλλά και του Κόσμου εξαρτάται από την αναλογία και τον ερωτικό δεσμό.  Το μέγεθος του σωματίου και ενεργείου που δημιούργησε τον Κόσμο, είναι απειροελάχιστο ή ασήμαντο  μπρος στο το άπειρο Σύμπαν, και ισοδυναμεί σχεδόν με μηδέν  . Παρ' όλα  αυτά το απειροελάχιστο αυτό σωμάτιο και ενέργειο περιέχει μέσα του τεράστια πυκνότητα  ικανή μετά την  σύζευξη τους να φτιάσουν ένα ολόκληρο Κόσμο σαν τον δικό μας. [Ο Max Plank υπελόγισε ότι η πυκνότητα της ύλης στην πρώτη αρχή ήτο άπειρη, ήτοι 10 στην 94 η δύναμη γραμμάρια  ανά cm.] Από αυτό το ελάχιστο σε διάμετρο και  πυκνότατο σωμάτιο προέκυψε ο Κόσμος μας των διεκατομμυρίων Γαλαξιών.
Ο ΙΕΡΟΣ ΓΑΜΟΣ
Στις εσχατιές του Κόσμου μας με το Χάος διεξάγονται σκληρές μάχες με την Αντιύλη.  Αυτές  γίνονται ορατές από τους  κεραυνούς άπειρης ενέργειας  και λάμψης που στέλνουν   ως εμάς εδώ, μετά από ταξίδι 14 δισεκατομμυρίων ετών  [Αν δηλαδή μπορούσαμε να αντιστρέψουμε  με την μηχανή του χρόνου  και να  ταξιδεύσουμε με την ταχύτητα του φωτός επι 14 δισεκατομμύρια χρόνια προς τα πίσω , δηλαδή προς  το παρελθόν,  θα βλέπαμε την Μεγάλη Έκρηξη.] Οι αστροφυσικοί   έδωσαν  στα  φαινόμενα  που συμβαίνουν εκεί  πέρα  την ονομασία  «κβάσαρ» Στα σύνορα του Κόσμου μας με το Χάος η αδηφάγος αντιύλη ροκανίζει ακατάπαυστα τον υλικό μας Κόσμο. Είδατε κάπου τον θεό ; Κι' όμως οι   αρχαίοι Έλληνες φιλόσοφοι  που έβαλαν σε τάξη ακόμη και το Χάος, μπόρεσαν να τα σκεφθούν όλα αυτά τα φιλοσοφικά θέματα και να τα δώσουν αλληγορικά, αλλά με εκπληκτική σαφήνεια στην Ελληνική Αρχαιολογία :  «Σύμφωνα με την Ελληνική Αρχαιολογία-οι αμαθείς και οι κακόβουλοι την λένε « Μυθολογία»- ο Ζευς αν και πολιορκούσε επί αιώνες την Ήρα, κατόρθωσε κάποτε, μετά από 3.000 χρόνια  εντατικής δίνης  και καταδιώξεως να την αποπλανήσει , χωρίς καν να το γνωρίζει  ο πατέρας τους Κρόνος.» Ο καρπός της αποπλανήσεως  είναι ο Κόσμος μας και η αποπλάνηση  συμβολίζει την ανωμαλία που αυτός εκφράζει. Και η ανωμαλία  συμβαίνει διότι οι Ουσίες (Ύλη και  Ενέργεια)  έχουν την τάση να διατηρούνται σε καθαρή μορφή και να απεχθάνονται την μείξη. [Σε αντίθεση με τους σύγχρονους βιαστές της φύσεως, που θέλουν να δημιουργήσουν μια παρά φύση μείξη του κόσμου και να μας μεταβάλλουν σε μαζοπολτό, ο φυσικός   κόσμος  έχει την τάση να επανέλθει στην προτέρα του καθαρή κατάσταση, νοσταλγόντας την κατάσταση του στο Χάος ]
Chaos 2Ο Κόσμος μας κατά την σύλληψη του ήτο  απείρως  μεγαλύτερος , αλλά μετά την Μεγάλη Εκρηξη επανήλθε ένα μέρος του  στην προτέρα αταξία του Χάους, λόγω της «επιθέσεως»   της αντιύλης  εναντίον της ύλης. Και συνεχίζει η Ελληνική Αρχαιολογία : «Μετά την αποπλάνηση  έγινε ο Ιερός Γάμος εκ του οποίου γεννήθηκαν παιδιά. Αφού ό,τι εγονιμοποιείτο   εκ του Ιερού Γάμου κατέληγε σε Κόσμο. Τα παιδιά των Συμπαντικών Ουσιών ήσαν όλα Κόσμοι, παρόμοιοι ή και διαφορετικοί (λόγω διαφορετικής αναλογίας κατά την μείξη Ύλης-Ενέργειας) με τον δικό μας » Συνεπώς δεν είμαστε μόνοι στο άπειρο Σύμπαν και στον αιώνιο Χωροχρόνο.
Ο ΘΕΙΟΣ ΝΟΣΤΟΣ
Ο Όμηρος στην Οδύσσεια μίλησε για τον νόστο του Οδυσσέα να γυρίσει στην Ιθάκη. Παρότι του  προσέφεραν η Κίρκη και η Ναυσικά πλούτη και παλάτια, αυτός δεν έπαυσε να σκέφτεται το κινδυνώδες ταξίδι της επιστροφής  στην  Ιθάκη . Τον ίδιο νόστο νοιώθουν και οι ομογενείς μας να  επιστρέψουν κάποτε -έστω και πεθαμένοι- στην πατρίδα. Η ίδια τάση  ισχύει και στο Σύμπαν,  δηλαδή κάθε ένωση Υλης και Ενέργειας επιθυμεί την  επιστροφή   στην προτέρα της κατάσταση, αυτή  της αιωνιότητος, της αταξίας και του απολύτου, που  επικρατεί στο Χαοτικό Σύμπαν . Επειδή ο Κόσμος μας είναι προϊόν ανωμαλίας εκ των πιέσεων του Χωροχρόνου, περιέχει μέσα του τον σπόρο της φθοράς ή καλύτερα της αλλαγής.  Ο Κόσμος μας θέλει να επιστρέψει στην θερμοδυναμική ισορροπία του χαοτικού Σύμπαντος από το οποίον ξεκίνησε και στο οποίον ανήκει στην αιωνιότητα. Εσωτερική του κατάσταση είναι η αυτοκαταστροφή , όχι υπό την έννοια της εξαφανίσεως του , αλλά της μεταβολής των μερών του, ήτοι των ενώσεων του. Επιζητεί  την επάνοδο  του στην προτέρα καθαρή και απόλυτη  μορφή της χαοτικής αταξίας. Αυτός είναι ο Θείος Νόστος , όπως αποκαλείται. Και οι δύο δυνάμεις ,ήτοι το σωμάτιο της Ήρας και το ενέργειο του Διός, που συνιστούν τον Κόσμο θέλουν κατ'ουσίαν διαζύγιο και χωρισμό από την στιγμή ακόμη που ενώθηκαν σε γάμο. Νοσταλγούν(νοστ(ο)-αλγούν) την επιστροφή τους στο Συμπαντικό Είναι, ενώ το Συμπαντικό Γίγνεσθαι το θεώρησαν σαν προσωρινό . Το Συμπαντικό Γίγνεσθαι της δημιουργίας του Κόσμου ποτέ δεν το θεώρησαν σαν μόνιμο. Η διάζευξη αυτή θα επιτρέψει στις ουσίες που έχουν υποστεί τις προσμίξεις  της ενώσεως να γίνουν και πάλι καθαρές και να  επανέλθουν στην προτέρα τους κατάσταση της αιωνιότητος, της αταξίας και του απολύτου.(Αταξία εννοούμε την έλλειψη Ροπής)
Ποιος  λόγος όμως επέβαλε την Ιερά Σύλληψη; Η δημιουργία ζωής μέσω των Ιερών Συλλήψεων είναι  ο Λόγος του Σύμπαντος. Λόγος του Σύμπαντος είναι και η Χαοτική Αταξία. Γιατί αυτή να υπάρχει;  Το Σύμπαν λοιπόν έχει Λόγο,   δηλαδή λογική, νόμους και κώδικα συμπεριφοράς . Βάσει αυτού  του  Λόγου οι ενώσεις των ουσιών στον Κόσμο έχουν μέσα τους τον χρόνο αυτοκαταστροφής-διάλυσης τους. Είναι ο χρόνος που απαιτείται για το σωμάτιο και το ενέργειο να περάσουν από όλες τις δυνάμει ενωτικές μορφές και να εκπνεύσουν οι αιχμαλωτισμένες δυνάμεις τους.  Αυτός είναι κανόνας που ισχύει για όλα τα όντα σ'αυτόν τον Κόσμο. Τούτο  εκλογικεύει και τον θάνατο σαν  διαχωρισμό  της ύλης από την ενέργεια  και την μετάπτωση μας σε μια νέα μορφή. Υπό την έννοια αυτή είμαστε αθάνατοι . Όχι  βέβαια ότι θα επανέλθουμε εκ νέου στην ζωή σαν άνθρωποι, με σάρκα και συνείδηση, όπως λένε οι αγύρτες της Ιουδαιοχριστιανικής θεολογίας  για να φοβίζουν , για να παρηγορούν, ή και να εκμεταλλεύονται    τους ανθρώπους  στην παρούσα και στην άλλη μετά θάνατον   κατάσταση της ύλης-ενέργειας και να   εκμεταλλεύονται  ζώντες και τεθνεότες . Αλλά σαν ύλη και ενέργεια που ανήκουμε στο Συμπαντικό Είναι είμαστε αθάνατοι. Πάντως το τέλος κάθε είδους-και φυσικά και του Κόσμου- είναι προκαθορισμένο.επι τη βάσει του Συμπαντικού Λόγου. Κι'αν εμείς οι άνθρωποι κάνουμε παραχωρήσεις και παραβιάζουμε τους ανθρώπινους νόμους και συχνά και τον Συμπαντικό Νόμο, η Φύση έχει μέσα της διάταξη, η οποία δεν επιτρέπει   παραβιάσεις. Όταν συμβαίνουν παραβιάσεις έρχεται αργά ή γρήγορα η ανταπόδοση για την εξισορρόπηση του συστήματος.   Σε αντίθεση με το Χαοτικό Σύμπαν , ο Κόσμος διαθέτει   Κοσμική Ροπή. Τούτο φαίνεται από την τροχιά   κινήσεως του συστήματος προς ορισμένη κατεύθυνση, δηλαδή προς την αυτοκαταστροφή και επάνοδο στην χαοτική αταξία . Η Ροπή είναι η αιτία που ο Κόσμος παρουσιάζεται διακοσμημένος , φωτεινός και τακτικός .
thesecretrealtruth.blogspot.com
Πηγή

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 blogger-facebook:

Δημοσίευση σχολίου