ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟ ΣΚΟΤΕΙΝΟ ΜΟΥ ΕΓΩ‏

The observer

Αισθησιασμός
…Ανοίγω τα μάτια μου,εδώ ξαπλωμένος καθώς είμαι,στέκομαι ακίνητος.

Κοιτάω ψηλά,στις ανοιχτές Πύλες του Ουρανού, καθώς πυκνό χιόνι σκεπάζει το πρόσωπό μου.

Ποιά Λογική και ποιά Ηθική κραδαίνει τις Αλυσίδες που με κρατούν χάμω;

Και ποιές είναι αυτές οι Σκιές που με γυροφέρνουν;Είναι Άνθρωποι ή Βρυκόλακες;

Που διψούν για τη ζωή μου,τα πάθη μου και την πνοή μου.

Κάνει τόσο κρύο.Μές στον ατέλειωτο χειμώνα της καρδιάς μου…

Λίγες στιγμές Άνοιξης…Αρκούν για να πιστεύω πως είμαι ελεύθερος πιά;

Αρκούν για να συνεχίσω να βαδίζω στα τρομερά μονοπάτια;

Έτσι με το στιγματισμένο μου κορμί,με το φαντασιόπληκτο μυαλό μου.

Με την καλοπροαίρετη καρδιά μου…

Πρέπει να περάσω πάλι απο τα βουνά της Δυστυχίας.

Τα δάση της Μοναξιάς.

Να κολυμπήσω πάλι στα βαθιά νερά της Οργής.

Να υψώσω τείχη,θεόρατα Τείχη.

Τείχη αξιοπρέπειας,υπερηφάνειας,εγωισμού δικαίου.

Ώς πότε θα κρύβω το Εγώ μου πίσω απο το Εγώ μου;

Θέλω να σκοτώσω τους Φύλακες των Φόβων μου.

Θέλω να σκοτώσω τους κλειδοκράτορες των στεναγμών μου.

Θέλω να σκοτώσω την Αιτία,το Αιτιατό,το Αποτέλεσμα…

Τιμωρία,Λύτρωση,Εξαγνισμός,Κάθαρση.

Ηλεκτροφόρα καλώδια γύρω απο το κορμί,το μυαλό και την ψυχή μου.

Ηλεκτρίζουν καθημερινά τη σκέψη μου δημιουργώντας θερμοπυρηνικές εκρήξεις.

Που σαρώνουν κάθε Λογική,κάθε Ηθική στο πέρασμά τους.

Δίψα για εκδίκηση.Ατέλειωτη δίψα,με συμμετρική γαλήνη.

Ανάσταση Μίσους,Θάνατος Αγάπης.

Ανάσταση Αγάπης,Θάνατος Μίσους.

Καταναγκαστική ηρεμία.

Εμπρός!Πνίξτε άλλη μιά φορά το μυαλό μου!

Σφίξτε στα προδοτικά χέρια σας άλλη μιά φορά την καρδιά μου!

Ανοίγω τα μάτια μου,εδώ ξαπλωμένος καθώς είμαι,στέκομαι ακίνητος.

Ματωμενα τα χέρια μου καθώς είναι απο τις Αλυσίδες της Ανυποταξίας και της Υποταγής,

μπορώ να δώ έτσι αχνά κάτι Τριαντάφυλλα που φυτρώνουν γύρω μου.

Μετατρέποντας τη μεγάλη Παγωμένη Σιωπή σε ειδυλλιακό τοπίο

έτοιμο να εκπληρώσει τα πιό αγνά και ξεκούραστα όνειρά μου.

Τα Όνειρα της Νιότης.

Πραγματικότητα ή Φαντασία;

Τα Όνειρα της Ελεύθερης Νιότης.

Ο Απαγορευμένος καρπός της Ζωής.

Η Πραγματικότητα,η αγοραπωλησία της Πραγματικότητας.

Η φαντασία δέν πωλείται.Ούτε αγοράζεται,ούτε ενοικιάζεται.

Και σίγουρα δέν εξαγοράζεται.

Πρέπει να σκοτώσω τους Βρυκόλακες που μου απαγορεύουν να σκέφτομαι!

Πρέπει να σκοτώσω τους Εισβολείς που βρίσκονται στα εκκολαπτήρια των ονείρων μου!

Πρέπει να καταστρέψω ό,τι με διαβάλλει!

Τιμωρία,Λύτρωση,Εξαγνισμός,Κάθαρση!

Νωρίς στην Νιότη μου,αναίρεσα κανόνες και θέσπισα κανόνες.

Υπηρέτης πιστός εκ της Δημιουργίας του Μηδενός παραμένω.

Ορκιζόμενος,να υπομείνω να υποφέρω την Αθλιότητα της Πραγματικότητας.

Τον ζωντανό Εφιάλτη που καθημερινά κατατρώει το Είναι μου.

Να καλλιεργώ Τριαντάφυλλα κι ας είναι με αγκάθια.

Για να μήν διαφθαρώ

Και να λιμάρω με το Δοξάρι μου επιτέλους,

τις αλυσίδες που με φυλακίζουν κάθε μέρα.

Να υποκείψω στην Ψευδαίσθηση μιά φορά,για να δημιουργήσω…

Την δική μου,την προσωπική μου Φανταστική Πραγματικότητα.

Για να μήν Διαφθαρώ,για να Ζήσω!

Ανοίγω τα μάτια μου εδώ ξαπλωμένος καθώς είμαι,στέκομαι ακίνητος.

Και σκέπτομαι ένα Ταξίδι στο Εγώ μου,με το Εγώ μου,για το Εγώ μου

ΑΝΩΝΥΜΟς & ΜΑΥΡΗ ΛΙΣΤΑ
Πηγή

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 blogger-facebook:

Δημοσίευση σχολίου